Rexistro telemático
O rexistro telemático é a canle electrónica do Rexistro Xeral da Mancomunidade lle permite a presentación de escritos, solicitudes e comunicacións relativas aos trámites. O seu uso é alternativo á presentación nas oficinas de rexistro.
Este servizo está operativo as 24 horas do día, durante todos os días do ano, exceptuando as interrupcións que sexan necesarias por razóns técnicas.
Acceso ao rexistro telemático
Todos os trámites incluídos no Catálogo de servizos acceden automaticamente ao rexistro telemático. Acceda aos trámites con rexistro electrónico dispoñible no Catálogo de servizos.
Para presentar no rexistro telemático outros escritos, solicitudes ou comunicacións relacionadas con calquera outro trámite ou procedemento, debe empregar a Solicitude xeral. Accesa á Solicitude xeral para a súa presentación por rexistro telemático.
Identificación de acceso
Para poder realizar a presentación telemática de escritos, solicitudes ou comunicacións, é necesario identicarse a través do sistema cl@ve.
Outras canles alternativas ao rexistro electrónico
Se desexa realizar o seu trámite de forma presencial, pode acudir ás oficinas correspondentes.
Outra opción é a presentación a través do Rexistro Electrónico Común (REC): https://rec.redsara.es/registro/action/are/acceso.do